Príliš jednostranný pohľad Štefana Hríba na Svet okolo nás

6. decembra 2016, narodilsavlk, Nezaradené

Už si ani nepamätám odkedy sledujem diskusie Pod Lampou / Lampu, ktorej formát ma vždy fascinoval a považoval som ho za niečo neuveriteľné a veľmi potrebné v Slovenských podmienkach. Relácia kde sa ľudia medzi sebou v kľude rozprávajú a diskutujú.. Niečo úplne normálne a samozrejmé, no nie na Slovensku. Možno práve v tom som cítil nie len ja tú výnimočnosť a potrebnosť Lampy a jej moderátora pre Slovensko a vždy som ľutoval, že nie je viacej takýchto relácií v programovej štruktúre našich televízií. V poslednom čase (odkedy si je Štefan sám sebe pánom) som ale postrehol, že Pod Lampou akosi prezentuje len jeden pohľad na Svet, bezpochyby ten správny pohľad aspoň podľa Štefana určite.. No podľa mňa a mnohých iných ľudí, ktorým sa už akosi prejedol ten istý dookola sa opakujúci svetonázor odznievajúci Pod Lampou z úst ľudí ako pán Duleba či pán Bán sa to už akosi bridí počúvať.. Pretože aj dobrý názor ako dobré jedlo sa časom proste znechutí, teda keď ho stále počúvame/ jeme.  Štefan už asi zabudol na to, že základom dobrej diskusie je konflikt v názoroch a pohľadoch na svet jednotlivých diskutérov. Len tak si divák môže utvoriť vyvážený objektívny názor na tému, problematiku o ktorej je reč.