Bludný Holanďan Robert Fico

30. januára 2017, narodilsavlk, Nezaradené

V novembri som bol v jednej pracovnej agentúre na opačnom konci Slovenska, na úspešnom“ pracovnom pohovore. Na konci pohovoru som bol oboznámený s faktom, že síce budem mať cca 650 Eur v čistom, ale na výplatnej páske bude minimálna mzda. Následne som sa bol pozrieť v penzióne na ktorom som mal byť ubytovaný. V izbe kapacitne postačujúcej pre dvoch ľudí bola tretia posteľ, ktorá zabrala všetok volný priestor a až jedna skriňa pre troch obyvateľov izby. Samozrejme, že po oboznámení sa s realitou som sa vrátil z úspešného pohovoru domov, kde som si za pár dní mal možnosť pozrieť tlačovú besedu pána premiera na ktorej sa z akousi úľavou posťažoval, že je nútení cestovať po Slovensku ako taký Bludný Holanďan a hľadať pracovnú silu pre zamestnávateľov, ktorí pôsobia na Slovensku a nedokážu nájsť zamestnancov.  Možno si to pán premier, zamestnávatelia a najmä agentúry dočasného zamestnávania neuvedomujú, no pokiaľ zamestnancom nevytvoria slušné podmienky na bývanie a slušne ich nezaplatia, tak žiadnych ľudí, ktorí by boli ochotní robiť v podmienkach, ktoré zodpovedajú pracovným táborom nezoženú.