Založ si blog

Bez slov

Žijem bez slov
Pretože to tak chceš
Nemám už čo stratiť
Ty to veľmi dobre vieš

Ja viem, je to tak zbabelé
Písať človeku ktorý nie je v nás
Kiež by som mohol všetko zvrátiť
Kiež by som mohol vrátiť čas

Aj keď je nové ráno
Stále sú vo mne city zo starých čias
Ja neviem čo mám robiť..
Asi ma zviazal čas..

Hnevaj sa na mňa koľko len chceš
So mnou to nepohne
Stále ťa viem mať rád, to vieš
Hoci mám v srdci stále väčší mráz

Máš krásne oči
Ukrýva sa v nich celý svet
Myslím na ne aj v tejto chvíli
Vlastne myslím na ne vždy, keď mám čas..

Si krásna ako lúčny kvet
Stačí myšlienka na teba
A mám naokolo krásny svet
Hoci je vonka zima a mráz
Ja si predstavujem tvoje krehké rúčky
Tvoju hebkú tvár ..

Referendum je sviatkom demokracie a každý demokraticky nastavený Slovák sa ho zúčastní

21.01.2023

Demokracia je vláda ľudu, ktorú občania uplatňujú priamo, alebo prostredníctvom volených zástupcov, ktorých môžu kedykoľvek odvolať. Na Slovensku sa, ale banda sprostých a arogantných fašistov vo Vláde, Parlamente, na Ústavnom súde a v prezidentskom paláci rozhodla, že ich vôľa a právo Vládnuť, je nad právom 5 miliónov obyvateľov Slovenska rozhodovať o Vývoji [...]

Čaputová : Žena, ktorá okradla stovky tisíc najchudobnejších dôchodcov

17.01.2023

Pred vyše dvomi rokmi na návrh ministra práce Krajniaka schválila Vláda SR a parlament retroaktívny a protiústavný Zákon, ktorým sa zmrazili valorizácie „minimálnych dôchodkov“ na 12 rokov. Pod týmto zákonom je podpísaná aj Zuzana Čaputová, ktorá bola opakovane upozorňovaná na to, že takýto neľudský zákon je v rozpore s niekoľkými článkami Ústavy SR, [...]

Zuzana Čaputová : Žena, ktorá zradila samú seba a pokúsila sa zarezať občiansku spoločnosť

09.01.2022

V roku 2015 vydalo nakladateľstvo Technickej univerzity vo Zvolene zaujímavú publikáciu s názvom „ Súčasná spoločnosť – výzvy a vízie“. V tejto publikácii sa nachádza kapitola s názvom „ Obhajoba práv občanov na zdravé Životné prostredie “, v ktorej jedna z autoriek okrem základného ozrejmenia toho čo je Aarhuský dohovor, zákon o EIA ap., napísala aj jednu [...]

France Macron

ONLINE: Za dva mesiace poslala Európa Kyjevu 6 miliárd eur, dieru po pomoci USA to nezacelilo

26.04.2024 06:25, aktualizované: 06:51

Od leta 2023 európske príspevky na pomoc Ukrajine trvalo prevyšovali tie od Spojených štátov.

Rusko, Ukrajina, vojna na Ukrajine

Ficove reči o mieri vyvracia samotné Rusko. Trump môže byť v boji proti Putinovi tvrdší ako Biden, tvrdí generál Macko

26.04.2024 06:05

Peniaze na muníciu nepodporujú vojnu, ale prežitie Ukrajiny, hovorí generál Pavel Macko.

Kongres, USA

Pre CIA hodnotil politické riziká. Expert z Harvardu pre Pravdu vysvetlil, či USA hrozí občianska vojna

26.04.2024 06:00

Občianska vojna – Civil War (na Slovensku je v kinách pod názvom Kolaps) je už dva týždne na čele rebríčka najúspešnejších filmov v USA.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 47
Celková čítanosť: 184431x
Priemerná čítanosť článkov: 3924x

Autor blogu

Kategórie